Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja
Sveučilište u Splitu Medicinski fakultet Histologija i embriologija
Citirajte ovaj rad
Škobalj, S. (2020). Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
Škobalj, Sara. "Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
Škobalj, Sara. "Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
Škobalj, S. (2020). 'Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
Škobalj S. Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410
S. Škobalj, "Mješovito učenje : stavovi studenata medicine, dentalne medicine i farmacije Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu o kombiniranju klasičnih metoda s online metodama podučavanja", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:734410