Matutinović, R. (2013). Značaj ACCU-CHEK strukturiranog edukacijskog modela u liječenju šećerne bolesti tip I (Magistarski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:952189
Matutinović, Robert. "Značaj ACCU-CHEK strukturiranog edukacijskog modela u liječenju šećerne bolesti tip I." Magistarski rad, Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:952189
Matutinović, Robert. "Značaj ACCU-CHEK strukturiranog edukacijskog modela u liječenju šećerne bolesti tip I." Magistarski rad, Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:952189
Matutinović, R. (2013). 'Značaj ACCU-CHEK strukturiranog edukacijskog modela u liječenju šećerne bolesti tip I', Magistarski rad, Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:952189
Matutinović R. Značaj ACCU-CHEK strukturiranog edukacijskog modela u liječenju šećerne bolesti tip I [Magistarski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet; 2013 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:952189
R. Matutinović, "Značaj ACCU-CHEK strukturiranog edukacijskog modela u liječenju šećerne bolesti tip I", Magistarski rad, Sveučilište u Splitu, Medicinski fakultet, Split, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:171:952189